fitclub.ee
Meie facebookis

55 minutit Sinu tervise heaks!

BODYBALANCE...

  • parandab liigeste painduvust ja liikumisulatust,
  • tugevdab süvalihaseid,
  • vähendab stressi,
  • tagab püsiva heaolu ja rahu tunde
  • ning õpetab kontrollitud hingamise abil koondama mõtteid ja tõstma eneseteadvust.

Iga treening sisaldab kindlat harjutusteprogrammi, kus 45 minuti jooksul sooritatakse lihtsaid, kuid pingutust nõudvaid harjutusi, millele järgneb 10 minutit lõõgastumist ja meditatsiooni.

Treener näitab ette kõik liigutused ja soovitab igaühe võimetele vastavaid versioone harjutustest. Esimesed treeningud kuluvad harjutuste, liigutuste ja asendite õppimisele, et saaks hiljem treeningust maksimumi võtta.

Soojenduseks teeme kergeid, voolavaid liigutusi muistsest Hiinast, ülesandeks unustada päevamured, keskenduda ja soojendada. Päikesetervitused joogast aitavad veelgi keha soojendada, venitada ja tugevdada olulisi lihasgruppe.

Jooga seisuharjutustega tugevdame ja toniseerime keha. Tasakaaluharjutustega treenime süvalihaseid ning aitame kehal ja meelel koostööd teha. Teeme venitusharjutusi puusa ja alaselja painduvuse ja liikuvuse parandamiseks. Pilatese harjutustega tugevdame kõhu ja selja süvalihaseid. Pöörete ja ettepainutustega muudame nõtkemaks reielihased ja selja ning lõpulõdvestusega süvendame tehtud harjutuste mõju.

Riietus mugav. Treenime paljajalu, et saavutada põrandaga maksimaalne kontakt tasakaaluharjutuste ja asendite võtmise ajal.

Küsimuste korral treener Mailiis ootab Sind!

Rahusta oma meeli :)

Sinu terviseklubi meeskond

Jaga teistega:Jaga seda uudist Twitteris Twitter  

http://www.fitness.ee/http://www.fitshop.ee
Copyright © FitClub