fitclub.ee
Meie facebookis

BODYPUMP™

BODYPUMP™ on muusika saatel toimuv lihasvastupidavustreening, mis võimaldab enese proovilepanekut ja kaunist vormi. Treening sobib suurepäraselt nii meestele kui naistele, kes tahavad ühe tunniga treenida kogu keha. Kuna BODYPUMP™ treening on lihtne, on sellega kerge alustada ning treeningu tõhususe tõttu on tulemusi kiiresti märgata.

Mida BODYPUMP™ mulle pakub?

  • Üks treening aitab kulutada kuni 600 kilokalorit.
  • Suurendab vastupidavust.
  • Parandab üldist tervislikku seisundit.
  • Tugevdab luustikku (aitab ära hoida luude hõrenemist).
  • Hea sooritus annab rahulolutunde.

Mida vajan treeninguteks?

  • Mugavaid treeningriideid
  • Treeningjalatseid
  • Veepudelit ja treeningrätikut

Kui sageli peaksin treeningutel osalema?

Parimate tulemuste saavutamiseks soovitame BODYPUMP™ treeningul osaleda 2-3 korda nädalas. Treeningute vahepeal tasub vähemalt üks päev puhata.

Millal märkan treeningu tulemusi?

BODYPUMP™ treeninguga alustades paraneb Sinu närvide võime suunata lihaste tööd. Lihaste kinnitused ja kõõlused kohanevad seevastu aeglasemalt. Seetõttu soovitame alguses kergemat treeningut! Raskuste liiga kiirel suurendamisel tekib oht end vigastada. Füüsiline tegevus ei ole lühiajaline lahendus. Organismile ja vormile on mõistlik lahendus regulaarne ja järjepidev füüsiline tegevus. Sinu tervis on aktiivne eluviis. 

Kui oled harjutustega harjunud, märkad ise, et jõuad tõsta suuremaid raskusi. Umbes kuue nädala möödudes oled raskuste suurendamiseks valmis. Üsna varsti hakkab muutuma Sinu kehaline vorm, liikumine hoiab ära seljavalusid, haiguseid, hoiab Sind nooremana ja ilusamana.

BODYPUMP™ treening näeb välja selline:

Sa kasutad stepipinki, tõstekangi, lisakettaid ja matti. Pärast paarikordset treeningul osalemist otsustad, millised raskused on Sulle täpselt parajad. Reeglina nõuavad suuremad lihasrühmad ka suuremaid raskusi. Näiteks võib jalgade treenimiseks kettaid juurde lisada ja käte treenimiseks neid vähemaks võtta. Kõhkluste tekkimisel küsi nõu treenerilt.

Kuidas teha BODYPUMP™ liigutusi turvaliselt?

Treener on tunnis selleks, et aidata Sul muuta treening turvaliseks.

Mida meeles pidada:

  • Kõikide harjutuste alustalaks on sirge rüht.
  • Alguses keskendu õige tehnika õppimisele.
  • Seejärel arenda ja lihvi pidevalt oma tehnikat.
  • Alusta väiksemate raskustega - kuue nädala möödudes hakka neid järk-järgult suurendama.
  • Soorita harjutused kontrollitult, pigem sujuvalt kui tõmblevalt.
  • Keskendu töötavatele lihastele ja hoia ülejäänud lihaskond stabiilsena.
  • Kuula oma keha - see annab Sulle märku, kui midagi on valesti.

Väike lihasvalu on treeningute alustamisel loomulik, eriti kui seda on tunda nii keha paremal kui vasakul poolel. See on treeningust tingitud valu. Kui aga valu on tunda ainult ühel kehapoolel või liigestes, küsi kindlasti nõu treenerilt. Kui valu ei kao, pöördu arsti või füsioterapeudi poole.

Jaga teistega:Jaga seda uudist Twitteris Twitter  

http://www.fitness.ee/http://www.fitshop.ee
Copyright © FitClub