fitclub.ee
Meie facebookis

BODYPUMP 78

Alates 20. juunist alustame koos uue, BODYPUMP™78 kavaga, mis on kui superlihaste nõudlik võõrasema. Meie eesmärk on läbi õiglase koormuse ja tõelise pingutuse saavutada ennastsalgav tulemus igas viimases kui loos. Soojenduslugu Saturday avab positiivse noodiga, tutvustab ja annab kerge maitse sellest, mis tulemas.

Kükkide kolmes suures raundis viivad kiired ühesed pulsi otse kosmosesse ja just siis, kui arvad, et jääd mõnuledes orbiidile hõljuma, tunned justkui raketivihust kumavat kuumust poolikutesse sööstes.
Kui Swade on Sulle tuttav, siis tõenäoliselt tunned juba esimestest kidrakeele võngetest selle loo ära. Aga keskendu rinnalihaste ajal, ilma igasuguse naljata, tehnikale. Ma soovitan Sulle vaid veidi väiksemat koormust kui kükkides, seega suuname selle otse rinnale ja ärme ründa pahaaimatult kaheksandat lugu ootavaid õlgu. Õige tehnika on eduka ja turvalise trenni alus!
Neli kombinatsiooni seljaloos, on ausa koormusega üks paras kardimöll ja väga tõhus trenn Sinu kerelihastele. Ülikiired vahetused loos number viis aga ei anna Sinu triitsepsile pea mingit puhkust ja kuna jätkame kohe ka biitsepsitõmmetega, jääb ennastkiitev lõdvestus pigem tulevikku.
Hahhaaa! Me oleme kohal, vaatame, kas Sulle jääb nüüd see järjekord meelde. Kükid, väljaastaed, kükid, väljaasted, kükid, väljaasted (hõkk...), veel  VÄLJAASTEID!!! J Ära muretse, see, et jalad veidi kontrollimatult värisevad nagu oleks nad kogu juhtimise üle võtnud, ei lõpeta meie teekonda. Järgmine peatus,Aafrika ja väike lõunamaa pidu Sinu õlgadele ja ühed suurepärased kõhulihased.
Naudi, naudi mõnusat venitust, Sinu keha ütleb iga rakuga, et see viimane tund ei olnud mingi unenägu. See oli BODYPUMP™78.
 
Treener Oliver

Jaga teistega:Jaga seda uudist Twitteris Twitter  

http://www.fitness.ee/http://www.fitshop.ee
Copyright © FitClub