fitclub.ee
Meie facebookis

Jooga - vastukaal igapäevasele pingele!

Hatha jooga on kaheksaastmelise raja [radzha] jooga kolmas aste, kus vahend on oma keha. Hatha joogal on palju suundi. Kui Eestis räägitakse hatha joogast, siis mõeldakse tavaliselt euroopalikku pehmet joogat.

Tunnis tehakse nii dünaamilisi kui ka staatilisi harjutusi. Staatilisi füüsilisi harjutusi, milles viibitakse võimalikult teadlikult, nimetatakse asanadeks. Need on pehmed, tavaliselt kergelt venitavad või pingutavad, kuid mitte jõulised.

Tähtis on pidev lõdvestumine vastukaaluks igapäevategevusele, kus me oleme häälestatud pingutustele nii füüsilises, hingelises kui ka vaimses mõttes. Harjutused on omavahel seostatud, kulminatsioon on eesmärkharjutus, milles püsitakse pikemalt.

Tunni lõpuks saavutab harjutaja sügava sisemise lõdvestuse ja rahu.

Hatha jooga AmFitnessis pühapäeviti kell 19.30, tunnustatud juhendaja Kaie Linroosiga!

 

Dünaamiline jooga koosneb füüsilist pingutust nõudvatest üksteisele järgnevatest asenditest (asana), mis arendavad jõudu, vastupidavust ja liikuvust. Jooga koordineerib harjutused hingamisega (ujjayi hingamine), võimaldades nii paremini tegevusele keskenduda ning täielikult tunnetada venitust. Jooga tunnis mitte üksnes ei pingutata ja venitata lihaseid, vaid õpitakse tegevusele keskenduma. Tähtsal kohal on õppida kasutama keskkere kontrolli hoidvat "kõhu ja juure lukku". Tund lõpeb tavaliselt 5 - 10 min lõdvestusega.

Enne kui otsustad, kas jooga on Sinu jaoks, külasta treeningut mitmel korral. Ole kannatlik ja sõbralik ning lase kehal tasapisi harjuda jooga liigutuste ja venitustega. Kiiret ei ole kuhugi, hambad ristis pingutamisel lase jääda joogasaali ukse taha.

Dünaamiline jooga AmFitnessis kolmapäeviti kell 19.00, juhendajaks Kristi Karm!

Loe lisa SIIT!

Treeningutesse saab broneerida aadressil www.bronn.ee, helistades telefonile 5666 6877 või meilides aadressile amfitness@amfitness.ee.

Jaga teistega:Jaga seda uudist Twitteris Twitter  

http://www.fitness.ee/http://www.fitshop.ee
Copyright © FitClub