fitclub.ee
Meie facebookis

Nõuandeid edukaks ja tulemuslikuks treenimiseks

Iga päev pakub Sulle võimalusi olla aktiivsem ning igaüks meist saaks kasu lõigata suuremast füüsilisest koormusest!!!

Rohkemast liikumisest tulenev kasu:
* parem füüsiline ja kindlasti ka parem vaimne tervis
* paraneb elukvaliteet ning kindlasti ka enesehinnang
* on rohkem energiat, sest verevarustus paraneb, ka ajuverevarustus (vaimset tööd tehes on aju nö verepuuduses)
* kindlasti väheneb stressioht
* on parem rüht ja tasakaal. Korraliku ning kontrollitud treeningu ja kindlasti ka venituse abil on võimalik ennetada/lahti saada paljudest valudest (nt seljavalu, liigesvalud)
* luud ja lihased tugevnevad, seega on vähem vigastusi ja valusid
* regulaarse treeningu puhul on lihtsam hoida kõikuvat kehakaalu stabiilsena. Organismi seisukohalt väga väga oluline, et kehakaal ei kõiguks
* aktiivse eluviisiga vanemal inimesel võib olla sama hea vorm kui mõnel märksa nooremal inimesel
* ja loomulikult see kõik kokku pikendab meie kvaliteetset eluiga!!!!!

Kõige olulisem on mõistlike eesmärkide seadmine ning mitte alla anda, kui soovitud tulemusi ei paista Sinu jaoks piisavalt kiiresti. Tulemuste saavutamiseks tuleb olla tohutult järjepidev ja piisavalt kannatlik! See ongi õnneliku elu valem :)

* osta endale väike märkmik, kuhu oma treeningtulemused kirja panna. See aitab olla järjekindlam
* leia endale kaaslane, kellega koos treenida, et oleks keegi, kes laisemalgi päeval liigutama utsitaks :)  
* alati küsi julgelt nõu treenerilt või mõnelt teiselt spetsialistilt
* ole järjepidev ja tulemused ei jää tulemata
* mida rohkem keha liigutada, seda rohkem jätkub positiivset energiat igapäevastele toimetustele. Piisav füüsiline koormus aitab paremini magada ning päeval erksam olla
* sihi järjepidevuse, mitte perfektsuse suunas

 

KÕIK TRENNI! Kunagi ei ole hilja alustada!

Kohtumiseni,

Sinu spordiklubi Haapsalus

Jaga teistega:Jaga seda uudist Twitteris Twitter  

http://www.fitness.ee/http://www.fitshop.ee
Copyright © FitClub