fitclub.ee
Meie facebookis

Õhtusöök

Tavaliselt soovitatakse kohe peale trenni tarbida  lihtsüsivesikutest (nt mahlast) ja kiiresti imenduvast valgupulbrist tehtud kokteili. Seda selleks, et keha saaks kiirelt alustada taastumisprotsessidega. Kuid sellisel juhul on õhtul lausa hädavajalik süüa veel vähemalt üks korralik toidukord, sest kiiresti imenduvad joogid ei täida pikaks ajaks kõhtu ning tühi kõht annab endast märku üsna pea. Kui lõpetad trenni ega taha  juua taastumisjooki ja süüa mõne aja pärast veel ka õhtusööki, vali kindlasti tasakaalustatud õhtusöök, mis sisaldaks nii süsivesikuid, valke kui ka häid rasvu. Sellisel juhul tunned end terve õhtu hästi.

Kui rääkida taastumisprotsessidest, siis tasakaalustatud toit teeb oma töö ära täpselt samamoodi kui kiiresti imenduv taastumisjook, lihtsalt natukene aeglasemalt. Õhtul võid süüa täiesti normaalse toidukorra.

Õhtusöök, näidis nr 1
Tatar
Kanafilee või kodujuust (4%)
Kurgi ja tomati salat
Külmpress oliiviõli ja balsamiäädika kaste maitseainetega
Klaas vett apelsinilõiguga

Õhtusöök, näidis nr 2
Kartulipuder tillli ja maitserohelisega (valmistatud piimaga)
Lõhefilee
Juurviljasegu porgandist ja hernestest
Külmpress oliiviõli
Klaas vett sidruniviiluga

Koguste kontroll on väga tähtis. Õpi koguseid hindama silma järgi, näiteks  valguportsjoni (kala, liha, kodujuust) moodustab käe näppude osa, süsivesikuportsjoni (tatar, kartul, riis) moodustab käe peopesa suuruse koguse. Juurvilju ja salateid söö nii palju, kui sisse mahub. Oliiviõli pane salatile tunde järgi, umbes üks supilusikatäis.

Ära karda õhtul süüa, aga söö õigeid asju ja õiges koguses!

Imelist ja kerget kevadet!

Jaga teistega:Jaga seda uudist Twitteris Twitter  

http://www.fitness.ee/http://www.fitshop.ee
Copyright © FitClub