fitclub.ee
Meie facebookis

Tabata

Kui Sul on vähe aega, igatsed väljakutseid, soovid langetada kaalu, samas aga säilitada lihasmassi - tule tabatasse!

Tabata on kõrge intensiivsusega treening (nimetatakse ka HIIT treeninguks), mis koosneb 4-minutilistest harjutuste seeriatest.

Tabata ülesehitus on järgmine:

  • 20 sekundit intensiivset tööd;
  • 10 sekundit puhkust;
  • kokku 8 ringi.

Ehk siis 20 sekundit pingutust nii kuidas jaksad, seejärel 10 sekundit puhkust. See on üks ring. Igat harjutust sooritame 8 ringi.

Tabata...

  • on ajaliselt lühem,
  • tagab kiirema ainevahetuse ka treeningu järgselt,
  • aitab säilitada lihasmassi ning
  • alandab rasvaprotsenti.

Tabatat ei soovita üle 50 aastastele, hingamisprobleemidega (näiteks astma), varasemalt südame ja veresoonkonna haiguseid põdenud inimestele.

Töö kiire, aga korralik!
Tule trenni!

Jaga teistega:Jaga seda uudist Twitteris Twitter  

http://www.fitness.ee/http://www.fitshop.ee
Copyright © FitClub