fitclub.ee
Meie facebookis

Treener Mailiisi toitumispäevik

Märtsikuu on lõppemas. Päikesesära ja linnulaul annab iga päevaga aina rohkem märku kevadest, mis kasvatab soovi talvepimeduse ja kehva toitumisega tekkinud väsimust jõuliselt peletama hakata. Kui lihtne või raske on seda muuta pelgalt toitumisega, teeb eksperimendi treener Mailiis.

Alustan oma praeguste andmete salvestamisega. Seejärel kirjutan 7 päeva jooksul üles kõik, mida söön ja millal. Järgneb analüüs ning eesmärkidele suunatud muudatused ja aprilli lõpuks tahaks hakata märkama tulemusi :)

Andmed:

Nimi: Mailiis
Vanus: 25
Pikkus: 163 cm
Kaal: 56 kg
KMI: 21
Rasvaprotsent: 24%
Lihasmass kehakaalust: 33%
Rinna ümbermõõt: 88 cm
Vööümbermõõt: 70 cm
Puusaümbermõõt: 85 cm
Reieümbermõõt: 50 cm

Eesmärk: olla tänu toidusedeli muutmisele energilisem. Kaotada 1 kg rasva arvelt (st lihasmass säiliks).
Murekoht: kalduvus maandada pingeid ja väsimust toiduga. Kas on võimalik toidusedeli muutmisega halvast harjumusest ja/või selle tekitajatest vabaneda?

Treeningud:
esmasp - puhkepäev,
teisip - FitStar Attack ~500 kcal,
kolmap - Spinn+kõht ~350 kcal ja BodyBalance ~250 kcal,
neljap - NaisteERI (lihastreening) ~200 kcal,
reede - agar koristuspäev ~300 kcal,
laup - aktiivsemad tegevused lastega ~200 kcal,
pühap - BodyPump ~300 kcal ja BodyBalance ~250 kcal.

Ja nüüd agaralt kõike sissesöödavat üles kribama :)

Kohtumiseni nädala pärast!

Jaga teistega:Jaga seda uudist Twitteris Twitter  

http://www.fitness.ee/http://www.fitshop.ee
Copyright © FitClub