fitclub.ee
Meie facebookis

Treeneri toitumispäeviku lõpetamine

Andmed enne/ja nüüd 10 päeva hiljem:

Nimi: Mailiis/nimi ikka Mailiis
Vanus: 25/vanust juba 26
Pikkus: 163 cm
Kaal: 56 kg/kaal 54,9-55,2
KMI: 21
Rasvaprotsent: 24%/nüüd 23,1% kehakaalust
Lihasmass kehakaalust: 33%/nüüd 33,9%
Rinna ümbermõõt: 88 cm/kõige suurem kadu :P 82 cm
Vööümbermõõt: 70 cm/67 cm
Puusaümbermõõt: 85 cm/85 cm
Reieümbermõõt: 50 cm/49 cm

Esimene nädal kulges peaaegu plaanipäraselt - plaan oli süüa tavalisest natukene rohkem kasulikke rasvu, tõsta kaloraaži normaalse toitumisega ja süüa piinlikult korrapäraselt. Toitumiskava kasutusele võttes, sain selle endale veelgi meelepärasemaks muuta - lisasin hommikul päris esimeseks ampsuks õuna või midagi muud mahlast; sealiha jätsin siiski välja, kuna ei suutnud seda kuidagi ahvatlevaks mõelda, asendasin veiselihaga; mõnel päeval asendasin pähklid mandlitega või rosinate/ploomidega.Emadepäeval lubasin endale kooki ja ühel päeval ka jäätist. Elasin tavapärast aktiivset elu, sõin normaalselt ja treenisin 4 päeval nädalas.

Treeningplaan oli:
Esmasp PUHKUS
Teisip INTERVALNE step-aeroobika
Kolmap SISERATAS+BODYBALANCE
Neljap LIHASTREENING: BODYPUMP ja NaisteERI
Reede, laup PUHKUS
Pühap BODYPUMP ja BODYBALANCE

Kuigi soojade ilmadega vajan kergemaid toite - rohkem salateid ja puuvilju ja tõenäoliselt on nii kõrget kaloraaži raske hoida, söön siiski samadel kellaaegadel ja sama tihti, sest organism on harjunud ja nälga kannatada ei tohi :)

RÕHUTAN, et toitumis- ja treeningkava on VÄGA individuaalne. Iga inimese päevaplaan ja aktiivsus on erinev, seega on vajadused ja võimalused erinevad.

Selline oli treener Mailiisi toitumiskava ja analüüs. Et saada teada kõik enda toitumise kohta, ootan Sinu soovi aadressile mailiis@fitclub.ee

Palju päikest, rõõmu ja tervislikku grillhooaega Sulle!

Sinu treener Mailiis

Jaga teistega:Jaga seda uudist Twitteris Twitter  

http://www.fitness.ee/http://www.fitshop.ee
Copyright © FitClub