fitclub.ee
Meie facebookis

Treeningsoovitused tervele täiskasvanule

Ameerika Spordimeditsiini Kollegium soovitab:

  • treeningprotsess peaks panema tööle võimalikult palju lihaseid
  • treening peaks sisaldama 20-60 min pidevat liikumist
  • treening peaks olema REGULAARNE, st 3-5x nädalas
  • treeningu intensiivsus peaks tõusma 60-80% maksimaalsest pulsisagedusest
  • lisaks vastupidavuse treenimisele peaks kaks korda nädalas tegema mõõduka intensiivsusega jõutreeninguid

Treeningkoormus peab olema optimaalne - selline, mis tugevdaks tervist, tõstaks töövõimet, soodustaks organismi harmoonilist arengut ning aitaks pikendada eluiga.

Liialt suur koormus mõjub organismile kurnavalt ja ohustab tervist, samas mitteküllaldase koormuse puhul puudub areng ning Sa ei saavuta soovitud tulemusi.

Kui treenid sagedamini ja intensiivsemalt, võid piirduda lühemate treeningutega ja vastupidi - mida madalam on treeningtunni intensiivsus ning mida harvemini treenid, seda pikem peaks treening olema.

Ja nüüd trenni :)

Sinu terviseklubi

Jaga teistega:Jaga seda uudist Twitteris Twitter  

http://www.fitness.ee/http://www.fitshop.ee
Copyright © FitClub